A-class Mail biedt een uitgebreide service voor het versturen van uw nieuwsbrief. Indien gewenst ondersteunen we u bij het ontwikkelen van uw e-marketing-strategie. Begeleiden u bij het ontwerpen van uw nieuwsbrief en zorgen ervoor dat uw nieuwsbrief goed converteert zodat u uw handen vrij kunt maken voor uw eigen business.
Zo kunnen we u begeleiden bij het versturen van uw eerste nieuwsbrief en ondersteunen we u bij het integreren van formulieren op uw website. Ook geven we u graag tips voor een betere conversie, ondersteunen we u bij het importeren van uw bestaande klantenlijst tot en met het versturen van uw nieuwsbrief. U de content, wij de conversie!
Een mailing maken en versturen doet u met de krachtige en innovatieve software van Newsletter2Go.
In dit artikel leggen we u precies uit hoe u te werk gaat en geven we stap voor stap aan hoe u een voorbeeld mailing maakt en verstuurt.
Lees verder en ga daarna direct aan de slag. Met Newsletter2Go kunt u namelijk gratis mailings versturen.
Vraag vandaag nog uw gratis demo-account aan. Met dit demo-account kunt u op uw gemak het systeem testen, gratis nieuwsbrieven versturen naar maximaal 400 ontvangers en dat 14 dagen lang. Besluit u na 14 dagen geen gebruik te maken van onze diensten, dan wordt het account automatisch stopgezet en uw gegevens verwijderd.
Een digitale nieuwsbrief sturen naar uw klanten, is dat niet heel erg 2007? Nee, e-mailmarketing werkt. Meer dan 80 procent van de marketeers verwacht dat e-mailmarketing de komende periode nog meer aan terrein gaat winnen. Uit onderzoek blijkt dat marketeers e-mailmarketing steeds belangrijker vinden. Meer dan 40 procent van de marketeers ziet een toename in e-mailmarketing. De reden waarom veel bedrijven nog altijd marketing bedrijven via e-mail is dat het gewoon werkt. E-mailmarketing is vijfendertig keer zo effectief als vergelijkbare campagnes via socialmedia als Facebook en Twitter, zo blijkt uit Amerikaans onderzoek van adviesbureau McKinsey.
De belangrijkste redenen:
– De meeste bedrijven bereiken meer klanten en prospects via e-mail dan via andere kanalen.
– De ontvanger voelt zich persoonlijker aangesproken dan via socialmedia.
– De ontvanger gaat vanuit een e-mail eerder over tot aankoop.
E-mailmarketing werkt. Ja, hoor ik u denken, voor grote bedrijven. Maar e-mailmarketing is ook geschikt voor kleine bedrijven. Zelfs voor ZZP-ers. Het hoeft helemaal niet groot, duur en moeilijk te zijn. Door klein te beginnen blijft het behapbaar. Als u start met e-mailmarketing, begin dan eerst met een pilot. De resultaten spreken voor zich.
Bronnen:
http://www.a-classmail.nl