E-mailmarketing wint aan terrein

E-mailmarketing wint aan terrein

E-mailmarketing wint aan terreinA-class Mail biedt een uitgebreide service voor het versturen van uw nieuwsbrief. Indien gewenst ondersteunen we u bij het ontwikkelen van uw e-marketing-strategie.

E-mailmarketing van A-class Mail

A-class Mail biedt een uitgebreide service voor het versturen van uw nieuwsbrief. Indien gewenst ondersteunen we u bij het ontwikkelen van uw e-marketing-strategie. Begeleiden u bij het ontwerpen van uw nieuwsbrief en zorgen ervoor dat uw nieuwsbrief goed converteert zodat u uw handen vrij kunt maken voor uw eigen business.

Zo kunnen we u begeleiden bij het versturen van uw eerste nieuwsbrief en ondersteunen we u bij het integreren van formulieren op uw website. Ook geven we u graag tips voor een betere conversie, ondersteunen we u bij het importeren van uw bestaande klantenlijst tot en met het versturen van uw nieuwsbrief. U de content, wij de conversie!

 



Overtuig uzelf!

Vraag vandaag nog uw gratis demo-account aan. Met dit demo-account kunt u op uw gemak het systeem testen, gratis nieuwsbrieven versturen naar maximaal 400 ontvangers en dat 14 dagen lang. Besluit u na 14 dagen geen gebruik te maken van onze diensten, dan wordt het account automatisch stopgezet en uw gegevens verwijderd.

 

Het geheim van succesvolle e-mailmarketing

Een digitale nieuwsbrief sturen naar uw klanten, is dat niet heel erg 2007? Nee, e-mailmarketing werkt. Meer dan 80 procent van de marketeers verwacht dat e-mailmarketing de komende periode nog meer aan terrein gaat winnen. Uit onderzoek blijkt dat marketeers e-mailmarketing steeds belangrijker vinden. Meer dan 40 procent van de marketeers ziet een toename in e-mailmarketing. De reden waarom veel bedrijven nog altijd marketing bedrijven via e-mail is dat het gewoon werkt. E-mailmarketing is vijfendertig keer zo effectief als vergelijkbare campagnes via socialmedia als Facebook en Twitter, zo blijkt uit Amerikaans onderzoek van adviesbureau McKinsey.

 

Waarom is e-mailmarketing zo effectief?

 

De belangrijkste redenen:
– De meeste bedrijven bereiken meer klanten en prospects via e-mail dan via andere kanalen.
– De ontvanger voelt zich persoonlijker aangesproken dan via socialmedia.
– De ontvanger gaat vanuit een e-mail eerder over tot aankoop.

 

Ook voor mkb

E-mailmarketing werkt. Ja, hoor ik u denken, voor grote bedrijven. Maar e-mailmarketing is ook geschikt voor kleine bedrijven. Zelfs voor ZZP-ers. Het hoeft helemaal niet groot, duur en moeilijk te zijn. Door klein te beginnen blijft het behapbaar. Als u start met e-mailmarketing, begin dan eerst met een pilot. De resultaten spreken voor zich.

Bronnen:
http://www.a-classmail.nl






                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Auteur: aclassmail
Aantal keer gelezen: 1525x
Toegevoegd: 17-12-2014 16:17
Gewijzigd: 31-05-2015 20:26

Relevante links

Categorieën

Er zijn reeds 2169 artikelen toegevoegd op deze website.
De copyrights van infobron.nl zijn van toepassing!